مشاوره : 9865 323 -0917
فروش پوکه کپسول (کپسول خالی)در رنگ ها و سایزهای مختلف

پوكه كپسول - كپسول خالي
پوكه كپسول ژلاتيني - كپسول خالي دارويي
كپسول خالي ژلاتيني

فروش پوکه کپسول پوکه کپسول ژلاتینی و فروش پوکه کپسول و پوکه کپسول ژلاتینی از تیم با تجربه کپسول خالی بخواهید

کپسول خالی دارویی پوکه کپسول ژلاتینی و فروش پوکه کپسول و رزرو کپسول مبله و پوکه کپسول ژلاتینی در تمام فصول سال و بصورت شبانه روزی . کپسول خالی با برخورداری از کادری قوی و با تجربه چندین ساله در امور گردشگری ایران و با ارائه خدمات کپسول خالی دارویی ، پوکه کپسول ژلاتینی ، رزرو کپسول خالی در کیش و فروش پوکه کپسول می پردازد. در پایین برخی از خدمات ایران کپسول پرداخته شده است.

پوكه كپسول

کپسول خالی دارویی از جمله خدمات کپسول خالی در ایران است. برای پوکه کپسول ژلاتینی ، شما ابتدا کپسول مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت انتخاب نمایید سپس جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش پوکه کپسول

کپسول خالی دارویی یکی از مهمترین خدمات ایران کپسول است. برای کپسول خالی دارویی کافی است شما ابتدا کپسول مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت انتخاب نمایید سپس جهت کپسول خالی دارویی کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش پوکه کپسول خالی

فروش کپسول خالی از مهمترین ir-capsule به حساب میاید. برای پوکه کپسول ژلاتینی کافی است شما ابتدا کپسول خالی مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت، قسمت کپسول خالی انتخاب نمایید سپس جهت کپسول خالی دارویی کافی است با شماره های موجود در سایت و یا از طریق فرم موجود در تماس با ما برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

فروش پوکه کپسول خالی ژلاتینی

یکی دیگر از خدمات ما در گروه کپسول خالی پوکه کپسول ژلاتینی است. شرکت های داروسازی جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است از طریق سایت ما و قسمت پوکه کپسول ژلاتینی ، کپسول مورد نظر خود را ابتدا انتخاب نمایند و سپس با شماره های موجود در سایت و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را جهت پوکه کپسول ژلاتینی برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

فروش پوکه کپسول خالی ژلاتینی

یکی دیگر از خدمات ir-capsule پوکه کپسول ژلاتینی است. شرکت داروسازی جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است از طریق قسمت پوکه کپسول ژلاتینی ، کپسول مورد نظر خود را ابتدا انتخاب نمایند و سپس با شماره های موجود در سایت درخواست خود را جهت پوکه کپسول ژلاتینی برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

پوکه کپسول خالی

فروش پوکه کپسول خالی

  • پوکه  خالی کپسول ژلاتینی دارویی شفاف
  • پوکه  خالی کپسول ژلاتینی دارویی شفاف
  • پوکه  خالی کپسول ژلاتینی دارویی شفاف
  • پوکه  خالی کپسول ژلاتینی دارویی شفاف
  • پوکه  خالی کپسول ژلاتینی دارویی شفاف

فروش پوكه های کپسول ژلاتينی (كپسول خالی)

پوکه کپسول خالی از ژلاتین گاو که همان مغز استخوان گاو می باشد تهیه میشود که پس از پودر شدن و انجام یک سری فرایند ها با دستگاه های پیچیده به شکل کپسول در می آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

کپسول های خالی ژلاتینی به دو دسته کپسول نرم (hard gelatin) و کپسول سخت (soft gel) تقسیم میشوند که در کپسول نرم ژلاتین به صورت تزریقی از دستگاه وارد میشود و داروی محتوی را در بر میگیرد . در اینجا کپسول های دو کپه ای یا همان کپسول سخت عرضه می گردد.

 

کپسول سخت hard gelatin capsule

     

کپسول نرم ژلاتینی soft gelatin capsule

 

نوعی دیگری از کپسول وجود دارد به اسم کپسول گیاهی (vegeterian capsule) یک محصول طبیعی هیدروکسی پروپیل متیل ساخته شده از سلولوز گیاهان که کاملا طبیعی میباشد

کپسول گیاهی

 

واردات و فروش پوکه های کپسول دارویی یا همان کپسول خالی دارویی (empty capsules) فعالیت اصلی این مجموعه می باشد . در راستای ارتقای سطح کیفی دارویی کشور مفتخریم که با ارایه بهترین ژلاتین  و متریال در ساخت پوکه کپسول به کشور عزیزمان خدمت کنیم تنوع در رنگ و در سایز باعث شده که همواره بتوانیم پاسخگوی نیاز های شرکت های داروسازی کشورمان باشیم .کپسول های خالی تولیدی دارای استاندارد های gmp ,gdp ,halal و . . . می باشد که تمامی گواهی نامه ها موجود و قابل ارایه می باشد همچنین تمامی کپسول های خالی دارویی بصورت قانونی و تحت نظر سازمان غذا دارو و بهداشت کشور وارد می شود و شرایط نگهداری از واردات تا انبارداری  و تحویل به مشتری کاملا رعایت می گردد .

پوکه های کپسول در تمامی سایز ها در بسته بندی نیز موجود می باشد .

 
 
 
نحوه ارسال عموما با پست جمهوری اسلامی ایران و یا شرکت های خصوصی و عمومی حمل بار میسر خواهد بود که زمان تحویل حداکثر 48 ساعت پس از سفارش می باشد.

آخرین اخبار و مطالب

داروهای گیاهی بهترند یا شیمیایی؟

در روزگاری که بیماری های جسمی و روحی با نام های مختلف افراد رو گرفار کرده و اونها رو روانه مطب های پزشکان...

ادامه مطلب

اگر دارو سر وقت مصرف نشود چه مشکلی پیش م...

به گزارش خبرگزاری مهر، نازلی نادر، با اشاره به اهمیت مصرف منظم دوز داروهای آنتی میکروبیال، افزود: در صورت...

ادامه مطلب

چرا باید قرص یا کپسول حتما قورت داده شود...

نصف کردن،له کردن یا پودر کردن قرص ها و باز کردن کپسول ها تأثیر دارو را کاهش می دهد و خطرات جدی برای سلامت...

ادامه مطلب

تفاوت کپسول گیاهی و ژلاتینی

تشخیص کپسول گیاهی و کپسول ژلاتینی

ادامه مطلب