مشاوره : 9865 323 -0917
فروش پوکه کپسول (کپسول خالی)در رنگ ها و سایزهای مختلف

پوكه كپسول - كپسول خالي
پوكه كپسول ژلاتيني - كپسول خالي دارويي
كپسول خالي ژلاتيني

فروش پوکه کپسول پوکه کپسول ژلاتینی و فروش پوکه کپسول و پوکه کپسول ژلاتینی از تیم با تجربه کپسول خالی بخواهید

کپسول خالی دارویی پوکه کپسول ژلاتینی و فروش پوکه کپسول و رزرو کپسول مبله و پوکه کپسول ژلاتینی در تمام فصول سال و بصورت شبانه روزی . کپسول خالی با برخورداری از کادری قوی و با تجربه چندین ساله در امور گردشگری ایران و با ارائه خدمات کپسول خالی دارویی ، پوکه کپسول ژلاتینی ، رزرو کپسول خالی در کیش و فروش پوکه کپسول می پردازد. در پایین برخی از خدمات ایران کپسول پرداخته شده است.

پوكه كپسول

کپسول خالی دارویی از جمله خدمات کپسول خالی در ایران است. برای پوکه کپسول ژلاتینی ، شما ابتدا کپسول مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت انتخاب نمایید سپس جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش پوکه کپسول

کپسول خالی دارویی یکی از مهمترین خدمات ایران کپسول است. برای کپسول خالی دارویی کافی است شما ابتدا کپسول مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت انتخاب نمایید سپس جهت کپسول خالی دارویی کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش پوکه کپسول خالی

فروش کپسول خالی از مهمترین ir-capsule به حساب میاید. برای پوکه کپسول ژلاتینی کافی است شما ابتدا کپسول خالی مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت، قسمت کپسول خالی انتخاب نمایید سپس جهت کپسول خالی دارویی کافی است با شماره های موجود در سایت و یا از طریق فرم موجود در تماس با ما برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

فروش پوکه کپسول خالی ژلاتینی

یکی دیگر از خدمات ما در گروه کپسول خالی پوکه کپسول ژلاتینی است. شرکت های داروسازی جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است از طریق سایت ما و قسمت پوکه کپسول ژلاتینی ، کپسول مورد نظر خود را ابتدا انتخاب نمایند و سپس با شماره های موجود در سایت و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را جهت پوکه کپسول ژلاتینی برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

فروش پوکه کپسول خالی ژلاتینی

یکی دیگر از خدمات ir-capsule پوکه کپسول ژلاتینی است. شرکت داروسازی جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است از طریق قسمت پوکه کپسول ژلاتینی ، کپسول مورد نظر خود را ابتدا انتخاب نمایند و سپس با شماره های موجود در سایت درخواست خود را جهت پوکه کپسول ژلاتینی برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

پنج راهکار مقابله با میگرن


دوشنبه 4 دی 1396

‎میگرن چیست و چگونه می توان میگرن را درمان کرد؟
امروزه پیشگیری و درمان در مدیریت حملات شدید میگرن با روش های متنوعی از داروهای مسکن که بدون نسخه در داروخانه عرضه می شوند تا روش هايي مانند طب سوزنی انجام می گیرد.
‎میگرن تنها یک سر درد ساده نیست و در بسیاری مواقع با علائمی دیگر فرد را آزار می دهد و عملکرد وی را تحت تاثیر قرار می دهد . بطور مثال این سر درد می تواند همراه با تهوع شدید ، مشکلات شناختی، مشکلات بینایی و آشفتگی همراه باشد و بیمار را به مدت طولانی تری درگیر نماید .


طبق گزارشات اخیر، میگرن هفتمین عامل در هزینه های سالانه جهت ناتوانی و بیماری در جهان می باشد.

-‎میگرن یک حمله سردرد شدید است که می تواند ۴ تا ۷۲ ساعت بطول بیانجامد و با علائمی همچون تهوع و استفراغ شدید ، حساسیت به نور و صدا و در برخی موارد اختلالات شناختی و حساسیت عصبی ، همراه باشد.
-‎حساسیت بیمار می تواند در این دوره به حدی زیاد شود که با یک لمس ساده ، احساس درد و ناراحتی داشته باشد .
-‎شروع تجربه ی حملات میگرن ممکن است از کودکی باشد و شدت آن در بزرگسالی تا سن ۳۵ الی ۳۹ بیشتر شود .
-‎احتمال بروز حملات میگرن در خانم ها ۳ برابر بیشتر از آقایان می باشد و همچنین مدت زمان حمله در خانم ها طولانی تر است.
-‎مطالعات متعددی نشان می دهد که ابتلا به میگرن مزمن، کیفیت زندگی و میزان فعالیت بیمار را کاهش می دهد .

‎از این رو راهکار های جلوگیری و کنترل جهت مقابله با میگرن بسیار مهم می باشند .در این مقاله با ۵ راهکار کاربردی جهت مقابله با میگرن آشنا می شوید:
‎۱.داروهای تجویزی و بدون نسخه 
‎-جهت کنترل درد حملات میگرن ، مصرف ضد درد های غیر استروئیدی (NSAIDs) مانند آسپرین ، ایبوپروفن ، دیکلوفناک و ناپروکسن شایع می باشد .
‎-تریپتان ها ، آگونیست گیرنده های سروتونین می باشند و با فعال کردن گیرنده های سروتونین ، سبب افزایش سطح سروتونین در بدن می شوند . کاهش سطح سروتونین بدن طبق مطالعات یکی از علل شروع حملات میگرن می باشد ‎از این رو تریپتان ها برای کنترل و پیشگیری از حملات میگرن تجویز می شوند اما در همه ی افراد جوابگو نمی باشند .
‎-ارگوتامین یک ماده شیمیایی می باشد که جهت کنترل سریع درد بکار می رود. این دارو معمولاً در بیمارانی که فاصله ی حملات سردرد میگرن در آن ها طولانی است و متناوباً مبتلا به سردرد نمی شوند ، تجویز می گردد.
‎ارگوتامین یک منقبض کننده عروق خونی می باشد . یعنی با انقباض عروق مغزی موجب کاهش جریان خون می شود . البته این عملکرد می تواند زمینه ی عوارض قلبی - عروقی را نیز فراهم نماید به همین دلیل مصرف آن در افرادی که فاصله ی حملات میگرن در آن ها کم است ، توصیه می شود .
‎-داروهای ضد تهوع در مواردی که حملات با تهوع و استفراغ شدید همراه باشد ، همراه با سایر داروهای ضد میگرن مورد استفاده قرار می گیرند.
‎متخصصین توصیه می کنند که مصرف داروهای کنترل کننده ی حملات میگرن ، هرچه سریع تر و در شروع حمله یا احساس شروع حمله مصرف شوند تا با شروع اثر سریع تر بتوانیم به حداکثر اثرگذاری و کنترل حمله دست یابیم.
‎داروهای پیشگیری کننده از حملات نیز برای برخی بیماران تجویز می شوند اما بیشتر به کنترل علائم بیمار می پردازند و همزیستی با این بیماری را آسان تر می کنند.
‎داروهای پیشگیری کننده ی میگرن می توانند از دسته داروهای ضد فشار خون ، ضد تشنج و یا ضد افسردگی باشند با این وجود ، بیشتر درمان ها می توانند عوارضی داشته باشند و به همین دلیل با اقبال کمتری مواجه هستند .

‎۲.مکمل های دارویی:
‎برخی مکمل ها در پیشگیری از حملات میگرن استفاده می شوند .از آنجا که مکمل های دارویی به راحتی در دسترس هستند و عوارض دارو های شیمیایی را ندارند ، مصرف آن ها مورد توجه بیماران می باشد .
‎برخی مکمل هایی که جهت کنترل حملات میگرن استفاده می شوند عبارتند از :
-Coenzyme Q10 : در برخی افراد Co Q10 اثر پیشگیری کننده در کاهش شدت و تعداد دفعات حملات میگرن داشته است .
-ريبوفلاوین یا ویتامین B2 طبق تحقیقات اخیر ، به عنوان یک محافظت کننده ی عصبی و بهبود دهنده ی عملکرد و ساختار مغزی شناخته شده است . همچنین می تواند از شدت سردرد های میگرنی بکاهد.
‎-منیزیم یک ماده ی معدنی می باشد که در بسیاری از پروسه های داخل بدن مانند متابولیسم و تنظیم فشار خون نقش اساسی دارد. در برخی مطالعات نشان داده اند که مکمل های حاوی منیزیم ، در کاهش تعداد دفعات و فواصل حملات سردرد میگرنی موثر می باشند اما این فرضیه هنوز بطور کامل پذیرفته نشده است .
‎-ملاتونین هورمونی است که در تنظیم خواب و بیماری در جانوران و محافظت سلول ها در برابر استرس های اکسیداتیو که منجر به تخریب و مرگ سلولی می شوند در گیاهان ، نقش دارد ‎برخی مطالعات نشان داده است که این هورمون می تواند در پیشگیری از حملات میگرن موثر باشد و در مقایسه با داروهای دیگر پیشگیری کننده، فواید آن بیشتر میباشد در عین این که عوارض کمی دارد.
‎-گیاه بابا آدم Butter bur:
‎عصاره ی ریشه ی گیاه بابا آدم (petasites hybridus) که در اروپا و برخی نواحی آمریکا ی شمالی و آسیا رشد می کند ، طبق مطالعات بر روی پیشگیری از حملات میگرن موثر بوده است اما برخی متخصصان معتقدند استفاده از مکمل های گیاهی و غذایی جهت درمان بیماری ها باید با احتیاط صورت گیرد.

‎۳.نورومدولاسیون درمانی (Neuro Modulation Therapy ) :
‎نورومدولاسیون درمانی با تحریک مغز و اعصاب نخاعي، می تواند موجب بهبود یا مهار عملکرد های متنوعی در سیستم عصبی شود . بعضی مواقع این درمان با روش ایمپلنت تجهيزات تخصصی در بدن انجام می شود .
‎این نوع از درمان بیشتر برای بیماری های مزمن که با درد های شدید یا تشنج درگیرند، استفاده می شود .
‎دو نوع نورومدولاسیون (روش های t-SNS و STMS) در حال حاضر مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است که STMS جهت درمان میگرن حاد با گذاشتن تجهیزات بر روی سر بیمار و مخابره ی امواج مغناطیسی و TSNS با نصب تجهیزات روی پیشانی و مخابره ی امواج مغناطیسی به پیشانی ، چشم ها و سینوس ها جهت درمان پیشگیری کننده در میگرن مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است .

‎۴.مدیتیشن ( مراقبه ):
‎مدیتیشن تاثیر بسزایی در کاهش استرس و درد دارد و این اثر به عنوان یک خبر پزشکی در دنیا ی امروز مخابره و تایید شده است .
‎تحقیقات نشان می دهد که مراقبه ی روحی ، می تواند تحمل به درد را افزایش دهد و منجر به کاهش تعداد دفعات حمله ی میگرن می شود .
‎یک مطالعه بر روی افرادی که درگیری روزانه با سردرد های میگرنی داشتند انجام شد. در این مطالعه شرکت کنندگان بصورت تصادفی انتخاب شدند و تمرین های یکی از ۴ روش مراقبه و تکنیک های ریلکسیشن شامل:


-Spiritual Meditation 
-Internally Focused Secular Meditation
-Externally Focused Secular Meditation 
-Progressive Muscle Relaxation

 


به آن ها آموزش داده شد. نتایج نشان داد افرادی که مراقبه ی روحی ( Spiritual Meditation) را انجام دادند ، تعداد حملات میگرن کمتری را تجربه نمودند و همچنین مقاومت آن ها نسبت به تحمل درد افزایش یافت.

‎۵.طب سوزنی :
‎ژورنال MNT در مطالعات خود در گذشته ، گزارش کرده که طب سوزنی می تواند به عنوان درمان جایگزین در درد های مزمن موثر باشد .
‎اخیراً مقاله ای در ژورنال JAMA به چاپ رسیده است که نشان می دهد ، طب سوزنی می تواند در کاهش تعداد دفعات و شدت حملات میگرنی که بدون احساس اولیه ( اختلال بینایی ، یا مشکل شناختی ، توهم صدا یا بویایی )هستند، نقش داشته باشد .
‎این مسئله از مطالعات قدیمی حمایت می کند . به همین دلیل طب سوزنی در افراد مبتلا به میگرن که قصد دارو درمانی ندارند ، توصیه می شود .
اگرچه میگرن می تواند آزاردهنده و مخل فعالیت های روزمره گردد اما با شناخت راهکارها و رعایت شرایط پیشگیری از حملات میگرن و عمل به توصیه های پزشک ، می توان با آن همزیستی مسالمت آمیزی برقرار کرد.