مشاوره : 9865 323 -0917
فروش پوکه کپسول (کپسول خالی)در رنگ ها و سایزهای مختلف

پوكه كپسول - كپسول خالي
پوكه كپسول ژلاتيني - كپسول خالي دارويي
كپسول خالي ژلاتيني

فروش پوکه کپسول پوکه کپسول ژلاتینی و فروش پوکه کپسول و پوکه کپسول ژلاتینی از تیم با تجربه کپسول خالی بخواهید

کپسول خالی دارویی پوکه کپسول ژلاتینی و فروش پوکه کپسول و رزرو کپسول مبله و پوکه کپسول ژلاتینی در تمام فصول سال و بصورت شبانه روزی . کپسول خالی با برخورداری از کادری قوی و با تجربه چندین ساله در امور گردشگری ایران و با ارائه خدمات کپسول خالی دارویی ، پوکه کپسول ژلاتینی ، رزرو کپسول خالی در کیش و فروش پوکه کپسول می پردازد. در پایین برخی از خدمات ایران کپسول پرداخته شده است.

پوكه كپسول

کپسول خالی دارویی از جمله خدمات کپسول خالی در ایران است. برای پوکه کپسول ژلاتینی ، شما ابتدا کپسول مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت انتخاب نمایید سپس جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش پوکه کپسول

کپسول خالی دارویی یکی از مهمترین خدمات ایران کپسول است. برای کپسول خالی دارویی کافی است شما ابتدا کپسول مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت انتخاب نمایید سپس جهت کپسول خالی دارویی کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش پوکه کپسول خالی

فروش کپسول خالی از مهمترین ir-capsule به حساب میاید. برای پوکه کپسول ژلاتینی کافی است شما ابتدا کپسول خالی مورد نظر خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت، قسمت کپسول خالی انتخاب نمایید سپس جهت کپسول خالی دارویی کافی است با شماره های موجود در سایت و یا از طریق فرم موجود در تماس با ما برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

فروش پوکه کپسول خالی ژلاتینی

یکی دیگر از خدمات ما در گروه کپسول خالی پوکه کپسول ژلاتینی است. شرکت های داروسازی جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است از طریق سایت ما و قسمت پوکه کپسول ژلاتینی ، کپسول مورد نظر خود را ابتدا انتخاب نمایند و سپس با شماره های موجود در سایت و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را جهت پوکه کپسول ژلاتینی برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

فروش پوکه کپسول خالی ژلاتینی

یکی دیگر از خدمات ir-capsule پوکه کپسول ژلاتینی است. شرکت داروسازی جهت پوکه کپسول ژلاتینی کافی است از طریق قسمت پوکه کپسول ژلاتینی ، کپسول مورد نظر خود را ابتدا انتخاب نمایند و سپس با شماره های موجود در سایت درخواست خود را جهت پوکه کپسول ژلاتینی برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

دیابت در طب سنتی ایران


دوشنبه 16 مهر 1397

بر اساس دستورات طب سنتی ایرانی توجه به شش نکته اصلی برای حفظ سلامتی ضروری است، آب و هوای محل زندگی، خوردنی و آشامیدنی ها، خواب و بیداری، حرکت و سکون، حالات روحی و روانی، احتباس و استفراغ یعنی آنچه باید از بدن دفع شود، همگی مواردی است که رعایت آنها سلامت افراد را تضمین می کند. به طوری که فرد در هر دو حالت سلامتی و بیماری باید تمام این موارد را مد نظر قرار دهد و بیماران دیابتی نیز از آن مستثنی نیستند. قطعا زندگی در مکان هایی با آب و هوای سالم از ابتلای فرد به بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند؛ اما از آنجا که این امر در حال حاضر برای همه افراد ممکن نیست لذا دقت در موارد  دیگر یاد شده به منظور حفظ سلامتی اهمیت می یابد. از این میان می توان به خواب خوب که ازساعت ۹-۱۰شب تا حداقل ۲-۳ صبح است اشاره کرد چرا که هم از دیدگاه طب ایرانی و هم از منظر طب نوین خواب در این زمان باعث رفع فشار وارده بر کبد و  تنظیم تمام دستگاه ها و هورمون های بدن از جمله هورمون‏های تنطیم کننده قند می شود در حالیکه خواب در هیچ زمان دیگری این تاثیر را نخواهد داشت. باید توجه داشت رعایت این اصل اساسی به ویژه برای بیماران دیابتی به ویژه در مراحل ابتدایی بسیار کمک کننده است.

حرکات ورزشی متعادل موجب دفع مواد زاید بدن می شود

ورزش از مهمترین اصول سلامت به ویژه در مبتلایان به دیابت است ورزش باید در حدی باشد که موجب سرخ شدن اندک پوست بدن و تعریق ملایم شده و در فرد احساس ضعف و خستگی ایجاد نکند. به ویژه در بیماران دیابتی که دارو مصرف می کنند فعالیت شدید منجر به افت زیاد قند شده که گاهی عارضه های خطرناکی نیز به دنبال دارد، در حالی که ورزش کردن به صورت متعادل برای این نوع بیماران جهت دفع مواد زاید بدن بسیار ضروری است.این افراد باید به شدت مراقب حالات روحی خود باشند چرا که در بسیاری موارد به دنبال استرس و عصبانیت تنظیم قند در بدن این افراد مختل می شود و اصولا در پاره ای موارد شروع دیابت به دنبال یک شوک عصبی و یا استرس ناگهانی ایجاد می شود که به اصطلاح دیابت عصبی گفته می شود لذا بیماران دیابتی باید تا حد امکان با انجام تمرین های تنفسی و ذهنی خود را آرام نگاه داشته و آرامش خود را حفظ کنند و تحت نظر پزشک از گیاهان دارویی آرام بخش مثل بهارنارنج، بادرنجبویه، بیدمشک و دارچین بهره مند شوند.ممکن است بدن بیماران دیابتی نیاز به پاکسازی های خاصی داشته باشد؛ در موارد ساده می توان این پیرایش را با رژیم های غذایی همچون آش های طبی چون آش آلو، آش آبغوره و آش تمرهندی انجام داد اما در برخی موارد برای انجام این کار به داروهای قوی نیاز است که حتما باید تحت نظر متخصص طب سنتی انجام شود. نکته بسیار مهم در این میان داشتن دفع مناسب و کامل، حداقل یک تا دو بار در روز است